Natūralu, kad šalis, kurioje yra eksploatuojama transporto priemonė, lemia ir dažniausiai automobiliui pasitaikančius gedimus. Juk keliai, kuriais kasdien važiuojame, oro sąlygos, kuriomis mašinai tenka dirbti – reikšmingi veiksniai, kurie prisideda prie greitesnio transporto priemonės dėvėjimosi.
Galima drąsiai sakyti, kad yra tam tikri gedimai, kurie yra būdingi būtent Lietuvoje eksploatuojamoms transporto priemonėms. Tai patvirtina net ir meistrai, kurie jau po kelių minučių apžiūros – žino koks bus gedimas. Automobilių remontas Vilniuje ne veltui dažnai klasifikuojamas pagal konkrečias teikiamas paslaugas, labai siaurai. Tačiau net ir tokiu atveju – meistrai darbo turi nuolat.
- Važiuoklės gedimai
Dėl gana prastos kokybės kelių genda važiuoklė ir tai yra normalu. Jai labiausiai kenkia duobės, taip pat ir nelygus asfaltas. Apie sugedusią važiuoklę labiausiai signalizuoja neįprastas garsas. Išgirdus - geriausia nebandyti gedimų šalinti patiems, kadangi taip jų yra padaroma dar daugiau. Geri meistrai padės rasti problemą ir ją sutvarkyti ilgam laikui. Juolab, dažniausiai dėl važiuoklės problemų dažniausiai kenčia senesnio modelio mašinos, taip pat, visureigiai bei džipai.
- Stabdžių problemos
Greta važiuoklių taip pat dažnai tenka tvarkyti ir stabdžių sistemų gedimus. Natūralu, kad net ir naujausių transporto priemonių stabdžių sistemos genda, kadangi jos dėvisi. Tik visiškai neeksploatuojama transporto priemonė negenda arba genda lėčiau, kadangi net ir stovėdama vietoje - ji dėvisi. Dažniausiai gedimai labiausiai kankina tuos, kurie stabdo greitai, kurie “draskosi” su mašina. Taigi, jos naudojimas tikrai prisideda prie to - kaip ilgai Jums tarnaus stabdžiai ir tuo pačiu kitos auto dalys. Apie problemas geriausiai signalizuoja cypimas į kurį ir reikia reaguoti.
- Variklio gedimai
Meistrai drąsiai sako, kad dažniausiai varikliai genda tada, kai mašina yra blogai eksploatuojama. Taip, jie taip pat turi tarnavimo laiko tarpą, kintą jų kokybė, tačiau dažniausiai daugelio tarnavimo laiko tarpas yra ilgesnis nei tenka tvarkyti meistrams. Varikliui tikrai nėra gerai, jeigu kasdien bus važiuojami labai trumpi atstumai, taip pat, bus labai greitai stabdoma. Galiausiai, reikia nepamiršti, kad varikliui dažniausiai netinka mašinos laikymas lauke šaltomis žiemomis. Nors dažniausiai minima, kad dėl to labiausiai gena akumuliatoriai, tačiau varikliams tai yra ne ką mažesnį problema.
- Padangų nusidėvėjimas
Automobilių remontas dažnai apima ir padangų keitimo darbus, tvarkymo. Visgi, dažniausiai tvarkyti padangas finansiškai neapsimoka. Kur kas pigiau yra jas tinkamai utilizuoti ir pirkti naujas. Žinoma, šiuo atveju reikia per daug netaupyti, kadangi tik geros kokybės padangos garantuos, kad būsite saugus kelių eismo dalyvis. Galiausiai, atsakingai važiuokite, kadangi draskymasis keliuose kenkia ir padangoms, kurios gali plyšti ir taip net sukelti pavojų Jums bei kitiems kelių eismo dalyviams.
- Užvedimo sistemos problemos
Dėl šalto oro gana daug problemų turi ir užvedimo sistemos, kurias geras servisas sutvarkys be jokių problemų. Kuo ankstesnėje fazėje gedimas bus rastas – tuo jį sutvarkyti bus galima greičiau ir tai dažniausiai sukels mažiau problemų mašinai ateityje.
Transporto priemonėms tikrai nereikia labai daug dėmesio. Tačiau jis turi būti reguliarus. Galiausiai, reikia dėl problemų šalinimo ir tuo pačiu diagnostikos, kuri padeda tuos gedimus rasti, kol jie yra dar mažame lygyje – tartis su pačiais geriausiais savo sferos specialistais, vengti tų, kurie teikia nelegalias paslaugas garažiukuose. Deja, jie dažniausiai gedimus padaro tik dar didesniais.
22-40a